אוצר מילים (מילון) דיסני

דיסני

דיסני תמיד הייתה חברה שמוקדשת לאושרם של ילדים. הם יצרו ספרים, סרטים ותוכניות טלוויזיה רבים שהביאו שמחה לילדים בכל רחבי העולם.

אוצר המילים של דיסני הוא רשימה של מילים שנוצרו על ידי דיסני המשמשות במוצרים שלהם. מילים אלו אינן מיוחדות בשום צורה, הן פשוט מילים שונות ממה שאנו משתמשים בחיי היומיום.

אוצר המילים של דיסני הוא רשימה של מילים המשמשות בעיקר בסרטי דיסני. מילים אלו אינן משמשות בדרך כלל בשפה היומיומית, אך הן נפוצות בסרטי דיסני ובמדיה אחרת.

השימוש הראשון במילה "דיסני" כשם עצם להתייחס לאדם או חברה הוא משנת 1922, כאשר וולט ואחיו רוי החלו להתייחס לאולפן האנימציה שלהם כ"אולפן האחים דיסני".

דיסני היא חברה שקיימת כבר למעלה מ-100 שנה. הוא ידוע בסרטי האנימציה ובדמויות שלו. החברה יצרה שפה בשם דיסני אוצר מילים. אוצר מילים זה משמש בסרטי דיסני ובפארקים, אתרי הנופש וקווי השייט של החברה.

אוצר המילים מורכב ממילים כמו "גיזמו", "פנטזמי". מילים אלו אינן משמשות לעתים קרובות בשיח נפוץ באנגלית, אך הן שימושיות מאוד כשמדובר בתיאור דברים שדיסני רוצה לדבר עליהם. לדוגמה, "גיזמו" יכול לשמש כדי לתאר כל סוג של מכשיר או מכשיר מכאני, בעוד "פנטזמי" הוא שם תואר המשמש לתיאור משהו כמיסטי או קסום.

הרבה מעבר לפארקים של דיסני וורלד באורלנדו , דיסני לנד בלוס אנג'לס וגם יורו דיסני בפריז, דיסני היא מעצמה תרבותית בפני עצמה!

מילים מפורסמות מהסרטים של דיסני

סרטי דיסני הם אוצר של ציטוטים בלתי נשכחים. ריכזנו רשימה של מילים מפורסמות מסרטי דיסני כדי לעזור לכם לזכור את הציטוטים הללו ואת המשמעויות שלהם.

סרטי דיסני הם אוצר של ציטוטים בלתי נשכחים. ריכזנו רשימה של מילים מפורסמות מסרטי דיסני כדי לעזור לכם לזכור את הציטוטים הללו ואת המשמעויות שלהם.

המילים של שירי דיסני מכילות לרוב מילים שאינן נמצאות בשפה האנגלית. מילים אלו מושאלות לרוב משפות אחרות או נוצרות על ידי שילוב של שתי מילים באנגלית ביחד.

דוגמאות:

"האקונה מטטה" הוא ביטוי סוואהילי שפירושו "אין דאגות".

-"חלומות נעימים!" הוא שילוב של שני המשפטים באנגלית "חלומות נעימים, לילה טוב".

דיסני היא חברה שקיימת כבר הרבה זמן. לחברה הזו היו שירים וסרטים רבים שאנשים רבים אהבו. מילים ומילים אלו משמשות לעתים קרובות בחיי היומיום.

אני רוצה להיות במקום שבו האנשים נמצאים, אני רוצה לראות, אני רוצה להרגיש, אני רוצה לגעת, אני רוצה לשמוע את המוזיקה!

אני רק קול אחד קטן בעולם הגדול הזה שיש לו כל כך הרבה מה לומר!

משפטים מפורסמים מהסרטים של דיסני

סרטי דיסני הם מקור מצוין לאוצר מילים. הם מלמדים אותנו מילים וביטויים חדשים שאנו יכולים להשתמש בהם בחיי היומיום שלנו.

במאמר זה, נחקור כמה משפטים מפורסמים מסרטי דיסני ומה בעצם המשמעות שלהם.

– "זאת הדרך בה העוגיות מתקרמלות."

זה משמש בדרך כלל כאשר משהו בלתי צפוי קורה או כאשר מישהו מאוכזב ממשהו. זה אומר שלפעמים דברים לא הולכים כמתוכנן, אבל צריך לקבל את זה ולהמשיך הלאה.

– "אני נמס!"

זה משפט שאנשים אומרים כשהם מרגישים חם או נבוך. זה אומר שאתה מרגיש שכל הגוף שלך התחמם עד לנקודה שבה אתה מרגיש מאוד לא בנוח ורוצה להתקרר במהירות.

סרטי דיסני מפורסמים בזכות האמירות והביטויים הקליטים שלהם. ציטוטי דיסני המפורסמים הללו חוזרים על עצמם לעתים קרובות על ידי ילדים ומבוגרים כאחד, והם הפכו לחלק בלתי נפרד מתרבות דיסני.

אוצר המילים של דיסני

הנה רשימה של מילים שאתה עשוי למצוא בסרטי דיסני:

– מיקי מאוס: מיקי מאוס היא דמות מצוירת של בעלי חיים מצחיקה שהיא הגיבורה ברוב חוברות הקומיקס, הקריקטורות המצוירות והסרטים שהפיקו דיסני.

– מיני מאוס: מיני מאוס היא דמות מצוירת מצחיקה של בעלי חיים המופיעה בדרך כלל כחברתו של מיקי. היא הופיעה לראשונה ב-1928 כדמות משנה בסרט "ספינת קיטור ווילי". מאז היא הוצגה במדיות רבות אחרות כולל אנימציה, תוכניות טלוויזיה, משחקי וידאו ורצועות קומיקס.

סרטי דיסני היו חלק מחיינו במשך עשרות שנים. המורשת של וולט דיסני נמשכת כבר למעלה מ-90 שנה ועדיין ממשיכה להיות אהובה על אנשים בכל רחבי העולם.

סרטי דיסני מלאים בציטוטים ושורות בלתי נשכחות שאנחנו לא יכולים שלא לצטט לחברים שלנו. מהקלאסיקה כמו "היי, טונס!" לחדשים יותר כמו "אתה הולך להגיע רחוק, ילד" יש כל כך הרבה קווים איקוניים שאנחנו לא יכולים שלא לדעת את כולם בעל פה.

עוד בנושא