עד כמה הכרחי ידע של אנגלית או שפות אחרות בשביל לעשות כסף באינטרנט?

ללמוד שפה נוספת

פעילות באינטרנט מגלגלת כיום סכומי כסף עצומים. אך באותה נשימה, צריך להודות כי חלק עצום מההזדמנויות הקיימות ברשת, מתנהלות לא בשפה העברית אלא בשפות אחרות. אחת ולתמיד – האם חיוני ידע באנגלית או ידע בשפות אחרות בשביל לעשות כסף באינטרנט?

השוק שאליו אתם מכוונים 

ניתן לתאר המון דרכים לעשות כסף באינטרנט, באמצעות הפלטפורמות השונות. מה שמשותף כמעט לכל הדרכים הוא שמדובר למעשה על יצירה או בניית נכסים דיגיטליים. חלק מאותם הנכסים פועלים בעברית בלבד. חלק מהנכסים פועלים בשפה האנגלית ויש כמובן גם כאלה שפועלים בשפות אחרות וכן בכמה לשונות במקביל (למשל אתרי מסחר רב לשוניים). התשובה הקצרה לשאלה האם חייבים לדעת אנגלית או שפות אחרות כדי להרוויח באינטרנט היא – לא. אפשר להרוויח לא מעט כסף גם מאתרים או מנכסים על טהרת העברית. יחד עם זאת, תמיד צריך להביא בחשבון מהו נתח השוק שאליו אתם מכוונים. אם אתם רוצים לפנות לנתח שוק גדול ורחב, ידע בשפות נוספות יהיה לא רק מועיל אלא גם הכרחי. 

לשפר קצת את האנגלית, להצליח הרבה יותר 

ידיעת האנגלית או שפות אחרות יכולה להועיל לכם כאשר אתם רוצים להקים אתר מכירות, אם אתם רוצים ליצור נכס על פלטפורמה חברתית שוקקת, לנהל בלוג פופולרי או לצלם סרטונים שיזכו להצלחה ברשת. אבל האמת היא שלא חייבים לדעת אנגלית (או כל שפה אחרת), על הצד הטוב ביותר. אתרים מקוונים, בלוגים רווחים, אפילו סרטוני הדרכה, לא צריכים להיות מופת של שפה מצוחצחת. שפה יום יומית, מובנת, בגובה העיניים, תעשה את העבודה ברוב המקרים. 

מרבית הישראלים שולטים לא רע באנגלית, למעשה הרבה יותר מרוב האנשים שאינם דוברי אנגלית כשפת אם. אפשר לשפר את האנגלית באמצעות קורס אונליין או בהדרכה פנים אל פנים, בשביל לעשות יותר כסף באינטרנט. ידיעת האנגלית במיוחד, תאפשר לכם לא רק לנהל אתר או נכס דיגיטלי אחר באופן שוטף ונכון. בנוסף, תוכלו בצורה כזאת לאסוף הרבה ידע, בתשלום או בחינם, שיזניק את הפעילות הרווחית שלכם ברשת. משום שיש להודות – על כל מקור מידע בעברית, תוכלו למצוא מאות ואפילו אלפי מקורות מידע עשירים, בשפות אחרות ובפרט באנגלית. 

שפת העיצוב – לא פחות חשוב 

עם כל החשיבות של השפה, על מנת להפיק הכנסה יפה בעזרת נכס דיגיטלי צריך לזכור משהו נוסף. להרוויח כסף גדול מפעילות ברשת מחייב ידע לא רק בשפות מדוברות, כאלה או אחרות. שפת העיצוב חשובה לא פחות, מפני שעיצוב מוכר ועיצוב מושך את תשומת הלב. בפעילות מקומית או בפעילות גלובלית, אם תשכילו למתג את הנכס שלכם, לפנות לקהל יעד רחב בשילוב גרפיקה, איורים, תמונות וכמובן בשפה בהירה ומובנת, פוטנציאל ההכנסות שלכם ישתפר פלאים. 

עוד בנושא