לימוד אוצר מילים באנגלית

אוצר מילים אנגלית

Vocabulary.co.il הוא אתר אוצר מילים מוביל בעולם עם מיטב הטיפים לשיפור אוצר המילים בשפה האנגלית כולל משחקי מילים מקוונים בפלאש. משחקי אוצר המילים כוללים חיפוש מילים מקוון, תשבץ מקוון ועוד.. המשתמשים בוחרים את רשימת אוצר המילים שבה ישתמש משחק המילים המקוון במשחק המילים. משחקי אוצר המילים פופולריים לשימוש בלוחות חכמים למשחקי מילים לבניית מיומנויות אוצר מילים בכיתות.

אנשים רבים בונים את אוצר המילים שלהם באנגלית באמצעות שילוב של שיטות – על ידי שיעורי אנגלית, קריאת ספרים, צפייה בסרטים באנגלית ולימוד אנגלית עם תוכנה בשפה האנגלית. משחק מילים ואוצר מילים הוא חלק חשוב בלימוד אנגלית. יש אלפי מילים אוצר מילים ברשימות אוצר המילים שלנו.

Vocabulary.co.il הוא אתר חינוכי מהנה המוקדש לעזור לך לבנות מיומנויות קריאה, פוניקה או שפה אנגלית. אנו מציעים משחקי מילים מקוונים בחינם אשר תוכננו במיוחד כדי לבנות מיומנויות אוצר מילים ולהניע אנשים ללמוד באמצעות תרגול מהנה באיות, מילים ואוצר מילים.

בין אם אתה לומד אוצר מילים כחלק מתוכנית הלימודים של חינוך ביתי, להעשרה לאחר בית הספר, או תוכנית מיומנויות אקדמיות בקיץ, כיף למידת אוצר מילים מספק את המשאבים והמשחקים החינמיים לבניית אוצר מילים.

אם אתה מגיש מועמדות לאוניברסיטאות אמריקאיות, כנראה תצטרך לגשת למבחן אנגלית כשפה זרה, או מבחן TOEFL. רוב המכללות האמריקאיות, כמו גם בתי ספר באנגליה, קנדה, אירלנד, אוסטרליה וניו זילנד דורשים מכל דוברי אנגלית שאינם שפת אם לגשת לבחינת TOEFL, וציון גבוה יכול להיות קריטי לקבלה. Vocabulary.co.il יכול גם לסייע בבניית מיומנויות אוצר מילים עבור בחינות אחרות עתירות אוצר מילים, כגון GRE, SAT ו-PSAT.

רבים ממשחקי המילים של אוצר המילים Learning Fun של אוצר המילים מאורגנים עם עשרות קטגוריות של רשימות אוצר מילים. על ידי יצירת קשרים בין מילים ורעיונות, ובין מילים לתמונות, אנו בונים מיומנויות אוצר מילים. חיבורים בין מילות אוצר מילים הופכות את תהליך בניית מיומנויות אוצר המילים למהיר ויעיל יותר. קיבוץ הידע הזה לפי נושאים הוא אבן יסוד באתר הלמידה vocabulary.co.il.

הכיף של משחקי אוצר מילים באנגלית יכול לעזור הן לדוברי אנגלית ילידית והן לדוברי אנגלית לבנות את כישורי אוצר המילים שלהם בשפה האנגלית. ישנם משחקי מילים של אוצר מילים לכל רמות האנגלית.

תלמידים יכולים ללמוד מיומנויות אוריינות, בנוסף ללימוד מילים. תמצאו משחקי אוצר מילים מרתקים כמו HangMan, חיפוש מילים וחיפוש מילים.

עוד בנושא