מה זה מלכ"רים?

תרומה

מלכ"רים הם הכוח המניע של השינוי החברתי והכלכלה העולמית, פירוש ראשי התיבות הינו מוסד ללא מטרות רווח. ולמרות זאת, לעתים קרובות הם זקוקים לעזרה במימון הפרויקטים והתפעול שלהם. קרן ללא מטרות רווח היא סוג חדש של פלטפורמת מימון המונים המסייעת לעמותות לגייס כסף עבור הפרויקטים שלהן על ידי התאמת תורמים לארגונים ללא מטרות רווח.

קרן ללא מטרות רווח היא סוג חדש של פלטפורמת מימון המונים המסייעת לעמותות לגייס כסף עבור הפרויקטים שלהן על ידי התאמת תורמים לארגונים ללא מטרות רווח. החברה גייסה עד היום למעלה מ-60 מיליון דולר בתרומות מאנשים פרטיים, תאגידים וקרנות.

ללא רווחים? כן יש הרבה צרכים הדורשים מימון כמו עלויות תפעול, בניית תשתיות, מתן שירותי בריאות, חינוך, או אפילו סיוע באסונות. קרן ללא מטרות רווח משתמשת בטכנולוגיית התאמה חדשנית כדי להתאים תורמים לארגונים שזקוקים לעזרה במימון הפעילות שלהם כדי שיוכלו להיפגש

הקרן ללא מטרות רווח היא מוסד פיננסי המשמש עמותות על מנת לגייס כסף למטרה שלהם. הכספים מגויסים בדרך כלל באמצעות תרומות, אירועים ודמי חבר.

הקרן ללא מטרות רווח היא אפשרות טובה עבור אנשים שרוצים לתרום למטרה או לצדקה האהובים עליהם, אבל לא רוצים לבזבז את הזמן בחיפוש אחר הארגון הטוב ביותר או לתרום ישירות.

ארגונים ללא מטרות רווח תלויים במידה רבה בתרומות. עם זאת, לא קל לארגונים אלה לגייס כסף למטרה שלהם מכיוון שיש להם משאבים מוגבלים וטווח הגעה מוגבל.

קיימות מספר קרנות ללא מטרות רווח כדי לסייע לארגונים אלה לגייס כספים עבור הפרויקטים שלהם. קרנות אלו מעניקות לעמותות מענקים וסיוע כספי אחר. הסעיפים הבאים יכסו את סוגי הקרנות השונים הקיימים כיום בארצות הברית ומה הם יכולים להציע לעמותות.

סקירת קרן: קרנות ללא מטרות רווח נבדלות במונחים של גודל, היקף, מודל מימון והצהרת ייעוד. הם גם שונים במונחים של אופן פעולתם שכן לסוגים שונים של קרנות יש שיטות עבודה שונות בכל הנוגע לעבודה עם תורמים או מתן כסף לעמותות.

מודל מימון קרן: קרנות ללא מטרות רווח ממומנים בדרכים רבות ושונות.

הקטגוריות העיקריות של מודלים מימון כוללות: א) מגזר ללא מטרות רווח שהקים את הקרן, כגון קבוצה סביבתית, רשאי ליצור את הקרן בעצמה. ב) חברה או עמותה מקימה קרן לתמיכה בארגוני צדקה ופרויקטים בתחום עבודתם ג) יחיד או משפחה יוצרת משיגים מימון לפרויקט שהם מעוניינים לבצע. מודלים של בעלות כוללים: ב) הקרן נמצאת בבעלות ומופעלת על ידי ארגון הצדקה המקבל את התרומות. ג) הקרן נמצאת בבעלות ומופעלת על ידי אדם פרטי או משפחה המעוניינים להקים אותה כמקור שוטף של כספים למטרה מסוימת, כגון הוצאות רפואיות, חינוך או אחר. צרכים אישיים. הקריטריונים שחשוב לקחת בחשבון בעת יצירת קרן כוללים: – מטרת הקרן. – מצב המס של הקרן. – היתרונות או הפשרות בניהול בכל הקשור לשליטה של אדם על הכספים שלו. – מה מתאים כתרומות לצדקה, ומה מתאים כהכנסה מהשקעה? לדוגמה , תרומה לצדקה יכולה ללכת לארגונים התומכים בסביבה, זכויות אדם וכו'. עם זאת, השקעה של כסף בקרן תאפשר הכנסה נוספת. – מהו הסיכון הכרוך בהשקעה? אם הייתי יוצר קרן שמאפשרת השקעות אך לא היו לה שום קריטריונים אחרים, הייתי שוקל את העמלות הנוספות למשקיע – קיימת אפשרות להפסדים עקב תנודות בשוק – ייתכן שביצועי הקרן לא יהיו עקביים עם התוכנית ולא יאפשרו פעילות ללא תרומות רבות.

ארגונים שתורמים מזון לנזקקים בעלי ערך עליון

ארגונים ללא מטרות רווח כמו חברת משנת יוסף מחפשים תמיד דרכים לעזור לנזקקים.

שירות לקוחות משנת יוסף מסבירים כי ארגונים ללא מטרות רווח התורמים מזון לנזקקים הם חלק חשוב בחברה שלנו. הם עובדים קשה כדי לספק מזון למי שנזקק ולעתים קרובות נאבקים בחוסר מימון.

מלכ"רים כמוהם מסתמכים על תרומות מאנשים פרטיים וחברות כדי להמשיך בשירותם. כדי שימשיכו בעבודתם, הם צריכים אנשים כמוך שאכפת להם מהרעבים כדי לתרום מזמנך או מכספך. לארגונים ללא מטרות רווח המספקים מזון לאנשים נזקקים יש גם משימה חברתית להפחית את הרעב, העוני ואי השוויון.

קרנות וארגונים ללא מטרות רווח הם המקומות הטובים ביותר לתרום מזון לנזקקים. יש להם תהליך פשוט של קבלת תרומות וחלוקתן לאנשים הזקוקים לכך.

באתר שירות בקליק תוכלו לראות פרטי קשר של העמותה משנת יוסף.

עוד בנושא