קורקינט חשמלי – מדריך למתחילים

scooter

קורקינט חשמלי הוא רכב דו-גלגלי שניתן לנהוג בו ללא שימוש בדלק והוא מופעל באמצעות מנוע חשמלי. לקטנוע טווח של 25 עד 50 מייל לטעינה והוא יכול להגיע למהירויות של עד 15 קמ"ש.

מילון מונחים הקשורים לתפעול קורקינט חשמלי:

מטען – מטען הוא מכשיר המספק חשמל לסוללות או לתאים נטענים. מכשיר לאספקת חשמל ממקור חיצוני לטעינת הסוללה

קורקינט חשמלי – קורקינט חשמלי הוא רכב דו-גלגלי שניתן לנהוג בו ללא שימוש בדלק והוא מופעל באמצעות מנוע חשמלי.

טווח – הטווח של קורקינט חשמלי מתייחס למרחק שהוא יכול לעבור לפני שהוא צריך טעינה.

* סוללה: תא אחד או יותר האוגרים אנרגיה חשמלית ומספקים חשמל למנוע של הרכב החשמלי

* מנוע: ממיר אנרגיה חשמלית לאנרגיה מכנית המשמשת להנעת הרכב

מהירות – המהירות מתייחסת למהירות שבה הרכב נוסע במיילים לכל קילומטר

הקורקינט החשמלי הוא צורת תחבורה חדשה שהופכת לפופולרית יותר ויותר. הקורקינט החשמלי הוא סוג רכב הפועל על חשמל, והוא יכול לשמש לנסיעות קצרות או כאמצעי תחבורה אלטרנטיבי.

מאמר זה ילמד אתכם כיצד להפעיל קורקינט חשמלי, מהיסודות ועד מיומנויות מתקדמות יותר.

קורקינטים חשמליים הופכים פופולריים יותר ויותר בשנים האחרונות. הם אלטרנטיבה מצוינת למכוניות, אופניים ושיטות תחבורה אחרות.

המאמר יעזור לכם להבין כיצד להפעיל קורקינט חשמלי כדי שתוכלו להפיק ממנו את המקסימום.

כיצד להפעיל קורקינט חשמלי

קורקינטים חשמליים מופעלים לרוב על ידי סוללה נטענת הנטענת על ידי חיבור הקורקינט לשקע חשמל. המנוע החשמלי מופעל על ידי הסוללה.

קורקינטים חשמליים פועלים על פי מגוון עקרונות שונים, כגון אינדוקציה אלקטרומגנטית או מפעילים ליניאריים. הצורה הנפוצה ביותר של קורקינט חשמלי כיום היא מסוג בעל שני גלגלים ומאיץ המופעל ברגל, מה שהוביל לשימושם כרכבי נסיעה במקומות מסוימים.

קורקינטים חשמליים הם אמצעי תחבורה פופולרי בימינו. הם ידידותיים לסביבה וניתן להשתמש בהם כדי לעבור מרחקים קצרים במהירות.

תפעול קורקינט חשמלי אינו מסובך, אך חשוב לדעת כיצד לעשות זאת לפני שעולים על אחד.

קורקינטים חשמליים הם דרך מצוינת לנסוע לעבודה או לבית הספר, והם גם דרך מצוינת להתאמן.

קורקינט חשמלי הוא סוג של רכב שניתן להניע באמצעות מנוע חשמלי. לרכב יש לרוב שני גלגלים והוא מנווט עם כידון כמו אופניים. זה יכול גם לכלול מושב לרוכב לשבת עליו.

ישנם שני סוגים של קורקינטים חשמליים: חד גלגלי ודו גלגלי. לדגמים עם גלגל אחד יש רק גלגל אחד מלפנים ואילו לדגמים דו-גלגליים יש שני גלגלים מלפנים ומאחור.

חשוב להכיר את אוצר המילים ואת מילון המונחים של קורקינט חשמלי לפני הקנייה.

אוצר המילים של קורקינט חשמלי כולל את הדברים הבאים:

– מנוע: המנוע הוא החלק שגורם לגלגלים להסתובב. ככל שהמנוע חזק יותר, כך הוא יכול לעבוד מהר יותר ולשאת עומס גדול יותר. רוב המנועים הם ללא מברשות ומופעלים על ידי סוללה.

– מצערת: המצערת שולטת בכמה כוח עובר למנוע, כך שתוכל להאיץ או להאט. זה בדרך כלל על הכידון שלך, אבל יש קורקינטים חשמליים שיש להם אותם על הגוף שלך או באחיזה ליד יד ימין. ישנם שני סוגים של מצערות- מצערות אחיזה בפיתול ומצערות אגודל. מצערות אחיזה בפיתול משתמשות בתנועת פיתול כדי לשלוט בהאצה בזמן מצערת אגודל

אנשים רבים מחפשים דרך להתנייד בערים. עם שימוש בקורקינטים חשמליים, אינכם צריכים לדאוג לפקקים או מקומות חניה ותוכלו להגיע ליעד מהר יותר.

קורקינטים חשמליים הם דרך מצוינת להתנייד בעיר. הם גם מאוד מהנים. המפתח לבחירת קורקינט חשמלי נכון הוא הבנת הצרכים והרצונות שלך, ומציאת האיזון הנכון ביניהם.

קורקינט חשמלי – מה לשים לב לפני רכישה?

קורקינטים חשמליים הם דרך נוחה וידידותית לסביבה להתנייד. הם גם מאוד כיף לרכוב!

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון הוא היכן תשתמשו בקורקינט החשמלי שלכם. אם תיסעו בו ברחוב או על המדרכה, אז תזדקקו לסוג שמגבלת מהירות של 20 מייל לשעה או פחות.

אם תשתמשו בו בשטח פרטי או באזור בו המהירות המותרת גבוהה מ-20 מייל לשעה, אז אולי כדאי לכם לשקול קורקינט חשמלי ללא הגבלת מהירות.

כדאי גם לחשוב על כמה שטח אחסון יש לך, כמו גם על התקציב שלך.

קורקינטים חשמליים הם הטרנד החדש בניידות עירונית. הם ידידותיים לסביבה, נוחים ובמחיר סביר.

כדי לקנות קורקינט חשמלי, אתה צריך לקחת בחשבון את הגורמים הבאים:

– תקציב: אתה צריך להגדיר לעצמך תקציב בהתאם לצרכים ולשימוש שלך. המחיר ינוע בין 500 ל-2000 דולר.

– שימוש: כמה אתה משתמש בקורקינט החשמלי? אם זה רק לטיולי סוף שבוע אז אתה יכול ללכת על דגם זול יותר, אבל אם אתה רוצה שהוא ייסע כל יום אז לכו על אחד יקר יותר עם מפרט טוב יותר.

– תכונות: אילו תכונות אתה רוצה בקורקינט החשמלי שלך? האם אתה רוצה אחד מתקפל או אחד עם תצוגת LED?

קורקינט חשמלי הוא סוג של קורקינט שיש לו מנוע חשמלי להניע אותו. הם מופעלים באמצעות סוללות ומשתמשים בסוללה נטענת הניתנת לטעינה בבית או בתחנות טעינה ציבוריות.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון לפני שקונים קורקינט חשמלי. אחד הגורמים המשמעותיים ביותר הוא טווח הסוללה. ככל שהטווח גבוה יותר, כך הוא יהיה יקר יותר. אם אתה גר באזור הררי, אז אתה צריך לשים לב גם כמה תלול הרחוב שלך מכיוון שחלק מהקורקינטים החשמליים לא יכולים להתמודד בצורה טובה במיוחד עם מדרונות תלולים ואולי אין להם מספיק כוח לעלות אותם ללא סיוע מהרוכבים שלהם.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא כמה משקל הקטנוע החשמלי שלך יכול לשאת והאם משקל זה עולה על המשקל שלך או לא. אם אתה שוקל מעל 100 קילו, אולי קורקינט חשמלי כבד לא יהיה האופציה האידיאלית עבורך.

לקנות קורקינט חשמלי חדש או יד שניה?

קורקינט הוא רכב דו-גלגלי עם מושב קטן וכידון להיגוי. הם משמשים לעתים קרובות על ידי אנשים המתקשים ללכת ואנשים עם מוגבלות בניידות.

קורקינטים חשמליים הם דרך מצוינת להתנייד בעיר. הם קלים לשימוש, מהירים וטובים לסביבה. אבל לפני שאתם קונים אחד כזה, כדאי לשקול האם עדיף לקנות קורקינטים חשמליים חדשים או משומשים?

ישנם יתרונות רבים ברכישת קורקינטים חשמליים חדשים. אתה יודע שהם יישמרו היטב ובמצב טוב. ואם משהו ישתבש במוצר, לא תצטרכו לדאוג לגבי בעיות אחריות כי אתם יכולים להחזיר את המוצר בכל עת.

מצד שני, לקניית קורקינטים חשמליים משומשים יש גם יתרונות – זה יותר זול.

הקורקינט החשמלי הוא המצאה חדשה יחסית שנמצאת בשימוש פחות מעשור. קורקינטים חשמליים נמצאים כיום בשימוש על ידי אנשים מכל הגילאים וכל שכבות החיים. הם כבר לא רק לילדים! ישנם סוגים רבים ושונים של קורקינטים חשמליים לבחירה, החל מקטנים וקלי משקל ועד גדולים וחזקים יותר. קורקינטים חשמליים הם דרך מצוינת להתנייד בעיר. הם מושלמים לאנשים שיש להם נסיעה קצרה או לאלה שגרים בעיר שבה קשה למצוא חניה.

יש הרבה חברות קטנועים חשמליים בחוץ, אבל המחירים יכולים להיות שונים מאוד. אם אתם מחפשים קורקינט חשמלי חדש, אז תגלו שהם נעים בין 1000-10000. אם אתה רוצה משומש, אז זה יהיה זול יותר והמחיר ינוע בין 1000-400 שקל פחות. ההבדל העיקרי בין השניים הוא שעם קורקינטחדש, אתה יודע מה אתה מקבל ויש אחריות ועם משומש, זה יותר מזל לא ידוע.

עוד בנושא